Tervetuloa Sääksmäelle!

Ajankohtaista

Sääksmäki-seura on mukana Voipaalan perinteisillä joulumarkkinoilla. Saatavissa on kaikkia seuran Sääksmäki-tuotteita. Seuran myyntipöydän löydät Majurskan pytingistä.
Perinteinen Sääksmäki-lehti on valmiina ja myynnissä. Lehdessä on jälleen mielenkiintoinen kokoelma Sääksmäen nykyisyyttä ja mennyttä.
Sääksmäkiseura järjestää iltamat Ritvalan nuorisoseurantalolla  Su 9.7. klo 17.
Sääksmäki-seuran ja Akaa-seuran yhteiset sahtimestaruuskilpailut järjestetään Sääksmäen Kelhissa 20.6.2017 alkaen kello 18:00. Edellisen kerran kilpailtiin Akaassa. Kaikki sahdintekijät mukaan kilpailemaan paikallisesta mestaruudesta. Yleisölle on tarjolla kahvia ja tietysti sahtia. Tervetuloa !
Asiantuntija Kari Järventausta johdattelee osallistujat läpi kylän monipuolisen ja historiallisen kasvillisuuden. Kesto noin 1,5, tuntia. Lähtö Rauhalan kentän pysäköintialueelta.
Huittulan maiseman historian 2. työpaja järjestetään keskiviikkona 29.3.2017 klo 18.30, paikkana Voipaalan Pakarintupa, osoitteessa Sääksmäentie 772, Valkeakoski
RSS ATOM