Tervetuloa Sääksmäelle!

Ajankohtaista

Museon perinnepäivä järjestetään tänäkin vuonna. Korona-epidemian vuoksi työnäytöksiä ei kuitenkaan ole.
Sääksmäki-seura ry:n vuosikokous saatiin viimein pidettyä 2.6.2020. Vuosikokous totesi tämän vuoden tapahtumien olevan koronaepidemian vuoksi vielä toistaiseksi epävarmoja.
Sääksmäki-seuran kuvateos Kyliä ja kyläläisiä entisajan Sääksmäeltä on ilmestynyt.
Sääksmäki-seura ottaa tuotantoon Rapolan muinaislinnan alueelta löydetyn kelloriipuksen mukaan tehdyn korun.
Korona-viruksen leviämistä koskevan ohjeistuksen mukaisesti seminaari siirretään pidettäksi myöhempänä ajankohtana.
Sääksmäki 2019 (5.12.2019)
Sääksmäki-lehti 2019 on ilmestynyt.
Sääksmäen Kekri (10.9.2019)
Sääksmäki-seuran ja Sääksmäen Maa- ja kotitalousseuran yhteistä kekrijuhlaa vietetään jälleen Kelhissä 25.10.2019. Tarjolla on ohjelmaa ja hyvää ruokaa - kekrin perinteiden mukaan.
Sääksmäki-seuran perinteisiä iltamia vietettiin Kelhissä 14.7.2019.
Sääksmäen kotiseutumuseo on avoinna sunnuntaina 7.7. kello 12 - 15. Nähtävää on kaiken ikäisille. Vapaa pääsy.
RSS ATOM