Vuosikokouksen päätöksiä

3.6.2020

Sääksmäki-seura ry:n vuosikokous saatiin viimein pidettyä 2.6.2020. Vuosikokous totesi tämän vuoden tapahtumien olevan koronaepidemian vuoksi vielä toistaiseksi epävarmoja.

Vuosikokous valitsi seuran puheenjohtajaksi Ari Sirénin ja varapuheenjohtajaksi Katriina Koskisen. Johtokunnan jäseninä jatkavat Matti Valkama, Elina Heikkinen ja Sirpa Salo. Erovuoroisista valittiin uudelleen Jouko Laine, Pirita Paavola ja Tapani Isotalo. Uusina johtokuntaan tulevat Ilona Dagnaud, Petra Schulze Steinen, Sari Sainio ja Jorma Hakala.

Onnittelut valituille ja kiitos poisjääneille.

Kesätapahtumista museon perinnepäivänä 5.7. on museo avoinna kello 12:00 - 15:00. Museolla ei ole ohjelmaa. Sieltä voi sen sijaan hankkia seuran uusia Sääksmäki-tuotteita, kuten Sääksmäki-riipuksen tai kuvateoksen Kyliä ja kyläläisiä entisajan Sääksmäeltä. Pinssit, tarrat, lippalakit, T-paidat sekä Pentti Linkolasta kertova Kalastaja-kirja ovat myös saatavilla.