kirjat

• Ari Sirén ja Katriina Koskinen: Kyliä ja kyläläisiä entisajan Sääksmäeltä, kuvateos,  112 s.

Valokuva on ikkuna menneisyyteen. Kuvateoksen kautta avautuu näkymiä vanhaan Sääksmäkeen, aikakaudelle, jolloin autot vasta tekivät tuloaan. Kirjan liki 200 kuvaa kertovat Sääksmäestä 1800-luvulta viime sotien jälkeisiin vuosiin.

Hinta 40 euroa.

Kalastaja

Pekka Turtiainen: Kalastaja-kirja 20 € / kpl

Pekka Turtiainen on kirjannut ylös muistoja kalastaja, ornitologi, ympäristöfilosofi, toisinajattelija ja luonnonsuojelija Pentti Linkolan kanssa tehdyistä yhteisistä matkoista, toimista ja keskusteluista vuosina 1994 – 2014.

Kirjaa myydään 20 €:n hintaan mm.  Tyrvään kirjakaupassa Sastamalassa. Kirjaa voi myös tiedustella suoraan Sääksmäki-seuran johtokunnan jäseniltä.

• Annamaija Kuulialan teoksia Sääksmäen taiteilijoista 18 € / kpl
Hohteessa menneiden kauniiden kesien