Vuosikokouksen päätöksiä

23.3.2022

Sääksmäki-seuran vuosikokous pidettiin Voipaalassa 22.3.2022.

Vuosikokous  valitsi seuran johtokuntaan Tapani Isotalon, Jouko Laineen, Ilona Dagnaudin, Sari Sainion ja Jorma Hakalan. Toisen toimintavuoden johtokunnassa jatkavat Matti Valkama, Jari Nieminen ja Marko Hinkka. Johtokunnan jäsenet valitaan aina kahdeksi vuodeksi.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Ari Sirén ja varapuheenjohtajana Petra Schulze-Steinen.

Vuoden 2022 aikana järjestetään kyläkävely Vedentaan kylässä ja osallistutaan Avoimet kylät-tapahtumaan avaamalla kotiseutumuseo 11.6. Museon oma perinnepäivä järjestetään 3.7. Syksyllä seura on mukana yhdessä Ritvalan Nuorisoseuran kanssa järjestämässä Sääksmäen kansallispuvun satavuotisseminaaria. Sääksmäen Kekriä voidaan toivottavasti viettää lokakuun lopussa. Suunnitelmissa on myös kirkkokonsertti syksyllä.