Sääksmäki-seuran matkassa Lepaalle

3.8.2019

Sääksmäki-seura tekee retken Lepaalle 3.8. Muutama paikka vielä vapaana.

Sääksmäki-seura järjestää lauantaina 3.8 retken Lepaalle. Perillä tutustutaan oppaan johdolla Lepaan historiaan, kävellään puistossa ja puutarhassa, vanhalla hautausmaalla. Kierroksella tutustutaan myös vanhaan sakastiin ja tuulimyllyyn. Noin tunnin mittaisen kävelykierroksen jälkeen on aika maistella Lepaan viinejä. Oppaan johdolla maistellaan kahta viiniä ja yhtä likööriä. Opas kertoo viinien valmistuksesta ja Lepaan historiaan liittyvistä viinien nimistä.

Lopuksi on mahdollisuus tehdä ostoksia viinimyymälästä, savipajasta tai tuliaiskaupassa, tutustua puutarhamuseoon tai juoda kahvit myymälän kahvilassa.

Matkan hinta on seuran jäseniltä 15 euroa, ei-jäseniltä 20 euroa. Hinta sisältää bussimatkan, opaskierroksen ja viininmaistelun.

Matkalle mahtuu 20 ensimmäistä.

Ilovuoren auto lähtee Kärjenniemen koululta kello 13:00, on Valkeakosken linja-autoasemalla 13.10 ja Sääksmäen kirkolla 13:20, josta jatkamme Lepaalle. Paluukyyti lähtee kello 17:00 Lepaalta, viimeinen pysäkki tarvittaessa Kärjenniemessä noin kello 18:00.

Ilmoittautumiset Ari Sirénille, puhelin 040 5846510 ja sähköposti ari.siren@upm.com. Maksu Sääksmäki-seuran tilille FI 80 5494 0940 1559 08, viesti Lepaa.