Vuoden 2017 Sääksmäki-lehti

10.11.2017

Minun Sääksmäkeni -aiheesta kirjoittaneet Rauhalan oppilaat palkittiin seuran lippalakeilla. Edessä vas. Selma Jussila, Vilja Vänskä, Elsa Inkinen ja takana vas. Iida Oksa, Minttu Mutanen ja Vuokko Säteri.

Perinteinen Sääksmäki-lehti on valmiina ja myynnissä. Lehdessä on jälleen mielenkiintoinen kokoelma Sääksmäen nykyisyyttä ja mennyttä.

Tänä vuonna seura pyysi Sääksmäen koululaisia kirjoittamaan Sääksmäestä ja sääksmäkeläisyydestä. Haasteeseen tarttui Rauhalan koulu, jonka kuuden oppilaan kirjoitukset julkaistaan lehdessä. Seura kiittää kirjoittajia ja opettajia. Julkaistavien kirjoitusten tekijät palkittiin uusilla Sääksmäki-lippalakeilla.